کد خبر: ۹۸۳۸
سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

 هیئت‌های مذهبی در خط مقدم جریان جهاد تبیین

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر مردمی بودن فعالیت هیئات مذهبی گفت:  هیئت‌های مذهبی در تعیین جهت حرکت جامعه نقش بسزایی دارند و هیئت مرکز اصلی جهاد تبیین است.
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام جواد فراهانی در گردهمایی روسای شورای  هیئت‌های  مذهبی استان مرکزی که به میزبانی ساوه و با حضور فرماندار ساوه و رئیس شورای هیئات مذهبی کشور برگزار شد، گفت: هیئات بستر و ابزاری قدرتمند برای انتقال مفاهیم قرآنی، فرهنگی و معنوی هستند و باید از این ظرفیت برای گره گشایی از مشکلات اجتماعی بهره گرفت.

وی با اشاره به اینکه هیئات از مدنی‌ترین تشکل‌های بعد از انقلاب هستند، افزود:این نهاد‌ها تمام آورده خود را برای خدمت به مردم ارائه کرده‌اند و باید این تلاش ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام جواد فراهانی سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه هیئات مذهبی ساوه جزو فعال‌ترین و پویاترین تشکیلات مردمی هستند، گفت: هیئت‌ها باید مقتضیات زمان را در نظر بگیرند و با نیاز روز جوانان خود را تطبیق دهند.

در ادامه این مراسم فرماندار ساوه نیز گفت: هیئات مذهبی ابزار‌های شبکه‌سازی مردمی بوده و پرچمداران جریان سازی اسلامی، جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه هستند.

وی به مزیت مهاجرپذیری ساوه اشاره کرد و گفت: رشد جمعیتی ساوه به دلیل مهاجرپذیری مثبت بوده و در برگیرنده انواع اقوام با گویش‌های مختلف است و هرکدام از این قومیت‌ها با برپایی هیأت‌های مذهبی ارادت خود را به آستان مقدس اهل بیت علیه السلام بیان می‌کنند.

در این جلسه روسای شورای هیئات مذهبی شهر‌های استان مرکزی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختندودر پایان با اهدای لوح تقدیراز خدمات "علی نیکوئی" پیرغلام اباعبدالله الحسین (ع) در شورای هیئات مرکزی ساوه قدردانی شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار